TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR

REVIEW TEMPAT MENARIK DI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR 2023

Assalam wbt dan Hai, Sebenarnya, kami memang rajin juga bawa anak-anak pergi berjalan-jalan. Jadi sajalah nak kongsikan kepada pembaca tempa...

26 May 2014

Kedai Jahit Sungai Udang, Melaka (Banang Amas)

Assalam wbt

raya nak dekat oi.. dah ada baju raya ke? aku belum ade... dan belum beli baju raya cantik2 kalau incik somi xde kat malaysia raya ni..

okeh... kedai jahit kat sungai udang melaka... eceli nak promote kedai mak aku... "Banang Amas Enterprise" yg terletak di No 26, Jalan SU 2, Taman Sungai Udang, 76300 Sungai Udang, Melaka. kedai ini dimiliki oleh Puan Khalijah Zakaria & En Mohd Yohani Ab Wahab.

landmark, sekolah menengah agama ahmadi, penjara sungai udang melaka, econ save. kalau dari jalan utama, (so called lebuh raya SAS kot),, akan nampak signboard taman keris satria (taman  baru)... jalan masuk dalam sket...

menerima tempahan
1) langsir (pattern langsir akan menyusul kemudian)
2) baju jenis pattern ape pun. laki dan perempuan. untuk semua umur
3) adjust baju (kecikkan etc)
4) sarung tong sampah/kusyen
5) cadar / selimut
6) tebuk lubang butang
7) jahit tepi

harga semua berubah2 ikut fesyen/kesusahan membuat baju... takde deposit diperlukan kalau nak book tapi kalau dah anto pandai2 lah nak amek balik..jangan bia kan terdampar dalam almari mak aku.. hehehe...

kalau nak datang boleh call mak aku dulu or ayah aku..
Pn Khalijah - 0192556265
En Yohani - 0196555754

untuk tempahan raya dah tutup la... tapi akan dibuka lagi pas raya...


Sekian, terima kasih.

No comments: